Trenbideko eta teknologiko bidaia

Bihar udaletxetik irtengo da tren bat Internet Eskolara (Matias Landaburu Ikastetxea). Ordutegia: 10-30etatik aurrera arratsaldeko 20.00 arte. Ez izan alperra! Trena egongo da zure zain!!

Astebururako hitzaldiak

Dibulgazio-hitzaldiak, Orokorra Iruzkinak ezgaituta

Jende asko interesatuta egongo da larunbat eta igandean ospatuko diren hitzaldietara joateko. Larunbat 19:00etan hasiko gara “Segurtasuna Interneten: Babes itzazu” gaiarekin. Aurkezpen honi etekin handia aterako diogu, batez ere 18 urte baino gutxiago duten gazteen gurasoak baldin bagara eta gure seme alabak seguru nabigatzea nahi baldin badugu.

Igandean 12:30etan “Gizarte Sareak” deituriko gaiari buruz hitz egingo digute, gaurkotasunean dagoen gai bat da, ez bakarrik norberarentzako, baizik eta enpresa ugari ere gaur egun modan dagoen gai honetan murgildu dira.

Hitzaldietan parte hartzen dutenei USB memoria bate mango zaie.

3Dko gidaritza-simulagailu Elkarrizketa

Ostegunean eta gaur, ostiralean zehar, Asierrek ekintza honetan parte hartu duten ikasleek egindako denboren notak hartu ditu. Honetako hiru parte-hartzaile bizkorragoak hiru sari irabaziko dute:

•  “Toshiba Camileo S10” bideokamera mugidor bat
  •  “Canon PowerShot A495” (zilar kolorea) kamera digital bat
  •  Lau Gb-eko “Sony” MP3 Walkman bat

Zuen saria larunbateko hamabietan eskuda dezakezue.

Internet Eskola 2010 Zozketa Inkesta

Cuestionarios en Punto de Información

Internet Eskolako eraikuntzera heltzen zaretenea, udari buruzko inkesta bat bete dezakezue, bertan zuen iritzia eskatzen delarik. Betetzea oso erraza da, eta soilik horregatik disko-gogor multimedia baten zozketan sartzen zarete (Toshiba StorE TV – HD 1 TB). Gauza harrigarria!! Ba oso erraza da, bisita bat eginez, inkesta bi minututan betetzen eta Internet Eskolako argibide bulegoan igandeko goizeko ordu bata baino lehen ematen. Eta ez ahaztu hemendikan ibiltzen ordu horretan saria eskuratzeko… Zorte on Internet Eskolako lagun gustiei!!

2010eko Internet Eskolako Sariak

regalos

3Dko gidaritza-simulagailua, WII Tennis,  eta Trivialeko irabazleen sariak bihar goizeko 12:ooetan emango ditugu. Aldiz, itaunketa zozketako saria igandeko 13.00etan emango dira.

Internet Eskola 2010 Opariak

Trivial TIC

• 1.saria: Ordenagailua Compaq Mini Portátil 110C 1030ss 10.1″”
  • 2.saria: IPOD NANO 8 GB – PLATA
  • 3.saria: Kamara digitala Canon PowerShot A495- PLATA

WII Tennis

• 1.saria: 2 Bideo Kamara mugikorra Toshiba Camileo S10
  • 2.saria: 2 Kamara digitalak Canon PowerShot A495- PLATA
  • 3.saria: 2 MP3 Sony Walkman 4 GB

Simulador de Conducción 3D

• 1.saria: Bideo Kamara mugikorra Toshiba Camileo S10
  • 2.saria: Kamara digitala Canon PowerShot A495- PLATA
  • 3.saria: MP3 Sony Walkman 4 GB

Sorteo Cuestionario

• Disko Gogorra Multimedia Toshiba Store TV-HD 1 TB

Trivial Txapelketa

trivial

Trivial txapelketan parte hartu nahi baduzue, gaur arratsaldeko 19:30 arte irekita egongo dela gogoratzen dizuegu.
Teknologiari buruz dauzkagun ezagupenetatik aparte, horretaz gain etxera besapean sari batekin ere bueltatu ahal gara.

OpenStreetMap

Orokorra, Tailerrak Iruzkinak ezgaituta

Open zer…? Ez badakizue zer den jarduera hau eta jakingura badaukazue, Animatu!
Jarduera larunbat honetan goizeko 10:00etan hasiko da, Matías Landaburu Ikastetxeko polikiroldegian. Herrian zehar itsatsita dauden eranskailuak aurkitu behar izango dira GPS baten laguntzaz baliatuz. Eta gaian gehiago sakontzeko,  bihar arratsaldean hitzaldi bat egongo da. Oso Interesgarria!

Zaraobe Institutua Internet Eskolara bueltatzen da[/lang_esu]

Dibulgazio-hitzaldiak, Orokorra Iruzkin 1 »

Instituto Zaraobe

Eguerdin Amurrioko Zaraobe Institutuko talde berri batek bizitatuko gaitu. Oraingo honetan 2º DBHko ikasleei tokatu zaie txanda. Atzoko beraien ikaskideei bezala, Biombon antzezlanak grazi asko egin diote. Goizeko gainerako denbora jolasten, nabigatzen eta gidatzen pasatu dira….simulagailua dela eta, noski!

Etxerako Laguntzako ikasleen bisita jaso dugu

Lehen orduan, Etxerako Laguntzako ikastaro batera doazen neska batzuekin hitz egin dugu. Ikasleak (eta irakaslea eurekin), goiz dibertigarri baten bila etorri dira gurera, klasera joan beharrean. Bere irakasleak dioenez, informatikaz jakin behar dute beren irakaskuntzarako eta zein era hobea Internet Eskolara etortzea baino? Gainera, Mario Kart jokoak ikaragarri gustatu zaiela dirudi.

3Dko gidaritza-simulagailua

Conducción 3D

Bolante baten aurrean eseritzen gara, eta bertan aldaketa palanka bat eta hiru pedal ditugu. Aurrera begiratzen dugu: autopista batetan gaude… Azeleragailua topera zapaltzen dugu!
Lehiaketa bat antolatu dugu ausartzen denarentzat . Bi pertsona lehiatu ahal diren arren, Asierrek esaten digun bezala, konoen zirkuituan denbora gutxiago egiten duenak, irabaziko du. Sariak egongo dira. Hiru azkarrenentzat!